Мақсаты: балаларға қазақ халқының тұрмыс дәстүрлері мен ерекшеліктері туралы түсінік беру. Балалардың сөздік қорын белсендіріңіз және толықтырыңыз.
Сабақта балалар қазақ ою-өрнектерімен танысты: амулет, крестовина, сүйек, торсық (қымызға арналған ыдыс). Тәрбиеші балалармен жұмыста қойылған міндеттерді шешу үшін мынадай тәсілдерді пайдаланды: көрнекі тәсілдер (иллюстрациялар, үлгілерді көрсету), сөздік тәсілдер (тәрбиешінің әңгімесі, балалардың жауаптары), практикалық тәсілдер (аппликация). Балалар ұсынылған жаңа материалды оңай игерді. Сабақтың атмосферасы қолайлы болды. Балалар мұғаліммен диалогтарда белсенді болды және жаңа материалды мұқият игерді. сабақ барысында балалар жағымды эмоцияларды сезінді: қуаныш, тосынсый, Көңілді. Өйткені мұндай сабақтар қазақ халқының мәдени дәстүрлерін құрметтеуге, жұмыста ұқыптылыққа және қызмет түрі ретінде аппликацияға деген қызығушылықты тәрбиелейді.