Педагог-психологтың мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі балалармен жұмысы бірнеше бағытта жүзеге асырылады, оның бірі - түзету-дамыту қызметі. Коррекциялық-дамытушылық бағыттың мақсаты: баланың әлеуетін ашуға жағдай жасау, психикалық дамудағы ауытқуларды түзету.Психологтың қазіргі заманғы жұмыс жүйесінде балалармен коррекциялық-дамытушылық жұмыстар жүргізудің әр түрлі тәсілдері бар. Зияткерлік саламен, зейінмен, есте сақтау, қиял, мінез-құлық аспектілері, жеке, эмоционалдық проблемалар және т.б.
Бала әлемді білетін психикалық процестер (атап айтқанда, қабылдау, зейін, есте сақтау, ойлау, қиял және т.б.) баланың денесінің өсуіне қарай дамиды, бірақ оларды мақсатты жаттығулардың көмегімен жақсартуға болады. Айта кету керек, белгілі бір қабілеттер, психологиялық дағдылар, психикалық неоплазмалар арнайы орта жасалған жағдайда ойдағыдай туындайды, дамиды және қалыптасады.
Таңдалған бағыт бойынша жұмысты ұйымдастырған кезде педагог-психолог психологиялық-педагогикалық талаптар жүйесін қолданып, жұмыстың мазмұнын анықтауы керек. Түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу үшін психолог балалар тобына немесе бір балаға маршрут жасайды.
Сабақты бастау және аяқтау рәсімі. Бұл нәтижелі жұмыс үшін өте маңызды топтық сенім мен қабылдау атмосферасын құра отырып, қатысушылардың бірлігіне ықпал ететін топтық жұмыстың өте маңызды сәті. Рәсімдер бірінші сессиядан бастап жүйелі түрде орындалуы керек.
Жылыту - бұл қатысушылардың эмоционалды жағдайына, олардың белсенділік деңгейіне әсер ету құралы және оларды топтық тиімді қызметке қояды. Оны сабақтың басында да, жеке жаттығулар арасында да жүргізуге болады. Жылыту жаттығуын осы топтың және алдағы жұмыстың өзектілігін ескере отырып таңдау керек, өйткені кейбір жаттығулар баланың көңіл-күйін көтеріп, жұмысқа бейімдей алады, ал басқалары, керісінше, эмоционалды стресстен арылуға арналған.
Сабақтың негізгі мазмұны - белгілі бір мәселені шешуге бағытталған психотехникалық жаттығулар, тәсілдер, ойындар жиынтығы. Көптеген функционалды жаттығуларға басымдық беру керек, онда сіз көптеген сәттерді өңдей аласыз, мысалы, зейінді, ойлауды, сөйлеуді, әлеуметтік дағдыларды дамыту және т.с.с. жаттығулардың ұсынылу реті, яғни олардың реттілігі және олардың саны да маңызды. Жаттығулардың кезектілігі балалардың психофизикалық күйінің өзгеруін көздейді: суб-ден