Семинардың мақсаты педагогикалық тәжірибемен алмасу және балалардың тілін дамыту бойынша педагогтердің кәсіби құзыреттілігін, шеберлігін арттыру үшін ақпараттық кеңістік құру болып табылады.
Қойылған мақсатты шешу үшін келесі міндеттер қойылды:
Әр түрлі іс-әрекеттегі сөйлеу әрекетін дамыту.
Семинар барысында Е. С. Достанбекова семинардың өзектілігі, мақсаттары мен міндеттері, балалардың сөйлеуін дамытуда түрлі әдістер мен тәсілдерді пайдалану туралы айтып берді; тыңдаушылардың назарын балабақшада білім беру қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктеріне аударды - бұл оқу іс-әрекетінен кету, мектеп жасына дейінгі балалар қызметінің негізгі түрі ретінде ойын мәртебесін арттыру және оқыту процесіне балалармен жұмыстың тиімді нысандарын енгізу: АКТ, жобалау қызметі, білім беру салаларын интеграциялау шеңберінде
Сонымен қатар семинар барысында К. Ж. Кизатова мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту үшін дәстүрлі емес дидактикалық ойындардың үлкен санын ұсынды:
- ойын: "ұқсас сөздер" (тапсырма: қауымдастықтағы сын есімге зат есімдерді таңдау);
- "Ертегілермен қобдиша" ойыны (тапсырма: суретті қобдишадан ала отырып, ертегіні жалғастыр);
Елена Сергееевна мұғалімнің жұмысында АКТ-ны қолдануға көп көңіл бөлді. АКТ-ны тіпті кіші мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу қабілетін дамыту сабақтарында қолданған кезде олардың қызығушылығы едәуір артады, танымдық мүмкіндіктер деңгейі артады. Семинар соңында педагогикалық процестің барлық субъектілері қызметінің негізін "мен өзім оқимын, мені үйретпеймін" моделі құрайды деген тұжырым жасалды, сондықтан қазіргі заманғы тәрбиеші баланың сөйлеу және танымдық белсенділігін ынталандыруға мүмкіндік беретін педагогикалық технологиялардың барлық арсеналын игеруі керек. Сонымен қатар, мұғалім білім беру мазмұнындағы өзгерістерге икемді жауап беруге, оны балалардың туындайтын және үнемі өзгеріп отыратын танымдық мүдделерін ескере отырып бейімдеуге дайын болуы керек.