Қазақ халқы мәдениетінің маңызды элементтерінің бірі ғасырлар бойғы тәжірибе мен көптеген адамдардың өмірімен бекітілген тарихи мұра ретінде ұлттық ойындар болып табылады.
Ы. Алтынсарин өзінің педагогикалық қызметінде ертегілерді, мақал-мәтелдерді, жұмбақтар мен ойындарды жиі қолданған. Автордың пікірінше, халықтық өнерді оқу процесінде қолдану балаларға ата-бабаларының салт-дәстүрлерін құрметтеуге көмектеседі.
Көптеген қазақ халық ойындарын жүйелеген, олардың тәрбиелік-дамытушылық маңызын жоғары бағалаған және құнды педагогикалық ойларын білдірген алғашқы адам этнограф А.А. Диваев болды. Ол танымдық процестің басында балалардың сезімін қоршаған шындық туралы жарқын әсер қалдыратын ойындардың ынталандырушы рөлі туралы жазды.
Қазақтың ұлттық ойынын кіші жастағы балалардың ақыл-ойының даму құралы ретінде қарастыруға болады. Қазақ халқының ұлттық ойындарының мазмұнында баланың ой-өрісін жеткілікті дәрежеде кеңейтетін, оның әлем, ел, туған халық туралы түсініктерін нақтылайтын танымдық материал бар.